dengyldnespan

Den Gyldne Spån 2010

Den 3. oktober løb vores årlige parturnering af stabelen, som var sponsoreret af tømrermester Kim Bours, der også i andre tilfælde har været god ved klubben.

I klubbens første år kneb det med tilmelding til parturnering, men det har da virkeligt ændret sig. Nu var der interesserede nok til at spille 2 runder.

Man hygger sig til vore turneringer, og spiller noget fint golf med tålmodighed på banen, når vi er så mange.

Denne spændende parturnering (Den gyldne spån) havde endda en barsk kold vind med enkelte stænk af vand imod sig, men alle mødte op og gik til den. De længste drives som denne gang foregik for både damer og herrer, var ganske spændende og skete på hul 9, der var valgt for den gode rygvind. Marianne Berg Sørensen slog længst hos damerne og Per Rørmose Jensen nåede længst hos herrerne.

Der var ikke mange der ramte green hul 4, hvor det var nærmest flaget, Per Rørmose var også den bedste her.

Bjørn Kristensen og far Kurt Kristensen vandt flot turneringen, som de gjorde det sidste år, Rune Balle og Per Rørmose blev nr. 2 og Gitte Nielsen og Arly Nielsen blev nr. 3, men med samme antal point som vinderne, nemlig 37 (laveste handicap vinder). Rigtigt godt gået i den barske vind, som også havde indflydelse på en særlig præmie sponsor havde til dem der lavede 3 streger i rap, hele 9 var det lykkedes for!

Der var sørget for sandwich til hul 19, der som sædvane var rigtig hyggelig og Marian Lund Bours delte de fine præmier ud i samarbejde med Eigil, der blev godkendt som debuterende turneringsleder. Endnu en tak til sponsor Tømrermester Kim Bours, støt vore sponsorer.

Hilsen Stig, sekretær