dinoptiker

Din Optiker

Vinderne af “Din optiker” turnering

Juleanden er hjemme.

Så fik vi afviklet årets sidste turnering i Mensalgård Golfklub, vi havde egentlig ingen sponsor denne gang, men i sidste øjeblik trådte Din Optiker v/ Gitte Worm på Algade 5 i Nykøbing til, hvilket vi er meget taknemlige for. Traditionelt er det en gåseturnering og der var fine fjerkræ at vinde. Det var igen spændende om banen blev klar, da klipning foregår med frivillig kraft, og sjældent har banen været så fin, godt arbejde. Vi har også haft den ordinære generalforsamling, som godkendte de lavere kontingenter for næste år, hvor klubben overtager banen, man kan nu blive fuldtidsmedlem for kun 1995 kr. uden indskud og hverdagsmedlem for 995 kr.

Turneringen foregik i fint vejr, selv om regnen truede lidt og sært nok blev scorer ikke overdådige, men det var igen rigtigt hyggeligt og med 48 på banen samtidig. Længste drive for damer tog Marianne Berg sig af, nærmest flaget for damer på hul 4 gik lidt i fisk, da ingen ramte den lille green, der blev trukket lod imellem damerne og den vandt Susanne Larsen. Længste drive for herrer blev Jesper s. Hansen og nærmest flaget vandt Henning Sørensen. Vinder af b-rækken blev Jesper S. Hansen nr. 2 blev Christian Andersen og nr. 3 blev Tom Carøe Mortensen. Vinder af bedste række blev Finn Ove Sørensen, der selv om han ikke er tilfreds med sit spil, kan vinde alligevel, nr. 2 blev Henning Sørensen og nr. 3 blev Arly Nielsen som altid er med fremme. Husk at støtte vor sponsor, der lover at komme næste år og fremvise rigtige golfbriller. Det forsøges at holde banen spilbar til afslutningen den 4. december, vi ses.

Stig Andersen, turneringsudvalget