Flagturnering 2013

Flagturnering 2014

Åbningsmatch 13-4-2014

Så kom vi i gang med årets første match (flagmatchen).

Der var meldt 43 til turneringen der ankom lidt efter lidt og fik lidt kaffe og brød. Vejret Var godt fra morgenstunden men efter et par timer  tog vinden lidt til og der kom en lille regnbyge eller to.

Men alt i alt tror jeg at spillerne hyggede sig og prøvede at finde det gamle sving fra sidste år.

Det første flag der blev sat stod på hul 14, det var noget tidligt.  De fleste kom da  til  hul 16-17 og og den bedste spiller, Leif Olsen, nåede til hul 18

Der var ikke mindre end 3 sponsorer på turneringen, Fårevejle indoorgolf og vores skiltemaler, Andersen Skilte og Malerservice, der stod for præmierne og Jacoren v/Sten Jacobsen  havde leveret klappepræmierne. TAK FOR DET.

Resultatet blev 1. Leif Olsen 2. Michael Trinskær 3. Jørn Larsen 4. Kristian Andersen 5.Kay Transtoft Rasmussen 6. John Christensen

Tillykke med de flotte resultater håber vi ses til næste turnering