Golfbox

Klubben bruger Golfbox til at administrere medlemskab, turneringer og udveksle med andre klubber, samt til bestilling af spilletid.

Alle medlemmer af Mensalgård Golfklub har mulighed for at bruge Golfbox. Brug linket i nederste højre hjørne. Hvis ikke du selv har ændret det, er dit brugernavn dit DGU medlemsnummer:

136-XXXX (136 er klubbens nummer XXXX er dit medlemsnummer)

Dit password er din fødseldato, tastet som de første 6 cifre i dit personnummer

Eksempel: 040664 hvis du er født 4. juni 1964

Via Golfbox kan du melde dig til turneringer, se resultater, startlister, skrive til andre medlemmer og reservere tider på de baner der bruger tidsbestilling

Via Golfbox kan du selv indtaste scorekort

Vi opfordrer alle medlemmer der har mulighed for det til at bruge Golfbox ved tidsbestilling og ved tilmeldinger til turneringer, det letter vores arbejde meget.

Klik på linket golf.dk og log dig på. I venstre side finder du “ret profil” følg derefter anvisningen herunder.

Sådan retter du din profil i Golfbox.

1. Log ind på Golfbox

2. Klik på ”Ret profil