kim bours_ 2012

Kim Bours parturnering

Søndag den 3. juni blev årets parturnering afholdt i Mensalgård Golfklub, turneringen som er blevet meget populær, selv om der for år tilbage måtte aflysning til p.gr. a. for lille tilmelding, blev afviklet med en frisk vind og en god stemning. Der var rigtig mange på banen og en pause derfor indlagt efter hul 9. I pausen var der en sandwich (sponsoreret af Stark i Nykøbing Sj.) til alle samt lidt at drikke. Turneringen var som sædvanligt sponsoreret af tømrer Kim Bours med fine præmier til de dygtige par, Mariann og Kims datter Sisse delte præmier ud og havde selv medbragt klappræmier i form af tilskud til behandling i hendes klinik for fodterapi i Nykøbing.  Mariann Bours havde det længste drive hos damerne og det var ikke første gang. Jens Schlichting havde det længste drive hos herrerne og Per Jensen var nærmest flaget på hul 6. Per fik også en flot tredjeplads i turneringen sammen med Frankie Blom, rigtig godt gået da de kun har 23 slag tilsammen på banen. Nr. 2 blev Elsebeth Andersen og Christian Andersen og dagens vindere blev Ann Sorgenfrei og Ole Winther, flot præstation. Afviklingen tog lidt længere tid end vanligt, men med den sædvanlige hyggelige stemning på terrassen. Endnu en tak til familien Bours og Stark i Nykøbing.

Stig Andersen, turneringsleder, sekretær.

Ann Sorgenfrei og Ole Winther fik en flot førsteplads.

Elsebeth og Christian Andersen på en anden plads

Per Jensen og Frankie Blom kom ind som nr tre

Længste drive for damer vandt Mariann Bours

Birthe Simoni vandt også, måske klap