Pink Cup 2012

Søndag den 8. juli fik vi afviklet årets Pink Cup turnering i Mensalgård Golfklub.

Turneringen samler penge til bekæmpelse af brystkræft og er en dameturnering hvor man kan få caddie med som også betaler matchfee. Mange spillere og caddies var klædt fint ud og det blev en festlig dag. Denne gang stod Inger Petersen og Ulla Røntved for arrangementet og gjorde det godt, de havde skaffet mange sponsorer (ses på hjemmesiden) og skaffet penge ved salg af nips og numre til lodtrækning.

Efter spillet var der også en auktion som skaffede lidt ekstra i posen. Der var 30 spillende damer og næsten ligeså mange caddies på banen, så der var fyldt op, vejret var med os, solen skinnede og det var varmt. Der blev taget fra, da forfriskninger blev kørt rundt. Før præmieoverrækkelsen var der god levende musik og lækker mad, kaffe og kage og en ekstraordinær stemning.

Ulla og Inger sagde tak for støtte til Kirsten, fotograf Rasmus, musiker Casper, Gunnar og Stig, med blomster og vin.

Der var længste drive på 2 huller, Winnie Bech vandt det ene og Berit Fridahl det andet. Desværre ramte ingen green på hul 13, men Lily Balle kom nærmest flaget på hul 15.

B-rækken vandtes af Karina Blensboe, Judith Sabinsky blev nr. 2 og Pia Lissau fik en tredjeplads.

Ulla Røntved spillede sig til en fin tredjeplads i A-rækken og nr. 2 blev Annette Larsen, men suveræn vinder med 41 point blev Birthe Simoni, rigtig flot gået.

Overskuddet til bekæmpelse af brystkræft blev i år på 13.200 kr. Pænt af vor lille klub. Vi siger endnu engang mange tak til alle sponsorerne.

Der er taget så mange gode billeder af vores fremragende lånte pressefotograf Rasmus, så vinderne kommer først og resten i blandet forvirring.

Vinder af A-rækken Birthe Simoni

Vinder af B-rækken Karina Blensboe

Anden plads i A-rækken Annette Larsen

Anden plads i B-rækken Judith Sabinsky