Pink cup 2013

se flere billeder her

Billederne ligger i dropbox – 3 mapper – præmiebilleder, stemningsbilleder og en pdf.fil med store billeder

Pink cup

Lørdag den 6.juli løb Pink cup af stabelen, vi startede med morgenmad og kl 9 var der gunstart, det var ren skovtur at se spillere og caddies gå på banen stort set alle i lyserødt. Efter matchen spiste vi frokost og D.J. Wilson spillede. Det var en hyggelig dag med god stemning og ikke mindst godt vejr. Vi fandt også nogle vindere 1 A-rækken vandt Kirsten Jordy fra Odsherred golfklub med 31 point, Jeanette Espensen blev nr. 2 med 29 point og Jette Balle blev nr. 3 også med 29 point. I B-rækken løb Pia Lissau af med sejren med 35 point, Susanne Larsen blev nr. 2 med 31 point og Judith Sabinsky nr. 3 med 27 point.

Vi havde længste drive på hul 2 og hul 16 som blev vundet af henholdsvis Kirsten Jordy og Jeanette Espensen. På hul 4 var Pernille Rasmussen nærmest hullet.

Tak for det store fremmøde og tak til alle vores sponsorer i alt har vi indsamlet 12.305,50 kr.

se sponsorerne her

Vores Pink Cup mand

Formanden giver den som caddy