Rewidan masters

Søndag den 7. august afholdtes den 4 åbne turnering i Mensalgård Golfklub.
Turneringen var denne gang sponsoreret af revisionsfirmaet Rewidan ved Henrik Wilson, Der blev spillet med gunstart, hvilket er rigtig hyggeligt da alle slutter samtidig og det er nærliggende at spise sammen imens scorekortene bliver tastet.
Rewidan sponsorerede foruden præmierne også den udmærkede buffet. Trods truende skyer med let støvregn af og til, gik spillet rigtigt fint, og der var ikke vand nok til at blive våd, men vinden tog til og drillede lidt på vor smalle bane.

Vinder af længste drive for damer vandt Marian Luns Bours og længste drive for herrer vandt Kim Bours (tømrermester og sponsor i klubben). Nærmest flaget kom Benny Larsen. Nr. 3 i b-rækken blev Rune Balle og nr. 2 blev Birthe Simoni og vinder af b-rækken blev John Christensen. I bedste række blev Frankie Blom nr. 3 og Benny Sehersted blev nr. 2.
Vinder af bedste række blev suveræne Arly Nielsen, rigtig godt gået.

Tak til sponsor Henrik Wilson som selv overrakte de fine præmier. Igen en rigtig god og hyggelig turnering.

Vinder i a-rækken Arly Nielsen

nr. 2 i A-rækken Benny Sehested

nr. 3 i A-rækken Frankie Blom

Vinder af B-rækken John Christensen

nr. 2 i B-rækken Birthe Simoni

nr. 3 i B-rækken

Mariann Lund Bours havde længste damedrive.

Kim Bours stod for herrrenes længste drive.

Nærmest flaget på hul 6 Benny Andersen

Sponsor Henrik Wilson i hyggemode.

Klappræmie til Ulla Røntved

Og klappræmie til Henrik Raun