royal_unibrew

Royal Unibrew 2010

Vinderne fra Uni-Brew turneringen

Den 6. juni fik vi afviklet den anden åbne turnering i 2010, det var Royal Unibrew, der var den gavmilde sponsor, som de har været i en årrække, mange tak for det! Det var et pragtfuldt vejr, mild vind, ingen regn og ikke for megen sol. Det gav sig også udtryk i det præsterede golfspil og alt gik rigtig fint. Rigtig hyggeligt at der kommer flere og flere fra andre klubber. Der blev spillet stableford og den dygtige vinder i A-rækken blev Kurt Kristensen med 38 point, nr. 2 blev Frankie Blom og nr. 3 blev Jeannette Espensen, rigtig godt gået. I B-rækken blev Ole Andreasen vinder med hele 41 point, nr. 2 blev Bjarne Olsen og nr. 3 blev Birthe Simoni. Længste drive på hul 5 præsterede Hother Bunch og nærmest flaget på hul 10 blev Jeanette Espensen, rigtige pæne præstationer i et år hvor spillet er blevet forsinket p.gr.a. det langvarige vintervejr. Men nu er banen rigtig fin, endskønt nogle synes at roughen er rigelig høj, så at man har svært ved at finde boldene. De hårdt arbejdende greenkeepere vil kigge på det i nærmeste fremtid.