starreklinte

Starreklinte 2010

Vinderne fra Friskolen i Starreklinte turnering

Den næste turnering var den 16. maj hvor vi afholdte årets første åbne turnering, sponsor var, som året før, Friskolen i Starreklinte og vi takker for de fine præmier. Det var slagspil det handlede om, og det er svært så tidligt på sæsonen, da alle slag skal tælles med, i modsætning til stapleford, hvor bolden samles op når slagene er brugt. Det medfører længere spilletid, men det gik rimeligt og fint spil blev præsteret. Vejret var nogenlunde, koldt men ikke megen vind og regnen blev væk. Banen var meget våd af lørdagens regn, men dog spilbar. Vinder af nærmest flaget på hul 6 blev Per Jensen og vinder af længste drive på hul 9 blev Frankie Blom. Vinder i række B blev Michael Trinskjær, nr. 2 blev Lars Hansson og nr. 3 blev Anders Korsgaard. I bedste række spillede Johnny Kaj helt suverænt og vandt klart. Nr. 2 blev Arly Nielsen og nr. 3 blev Finn Ove Sørensen.