starreklinte_2012

Starreklinte 2012

De glade vindere af Starreklinte forårsturnering

Friskolen i Starreklintes 2-dags turnering den 5. og 6. maj 2012

Den 5. og 6. maj blev årets 2-dages turnering afholdt. Den blev igen i år sponsoreret af Friskolen i Starreklinte som er en kombineret efterskole og kostskole, Præmierne var rigtig fine og vi siger mange tak.

Vi slap for regn, og især på førstedagen var det blæsende køligt men dog ok, blæsten gjorde at scoren ikke blev formidabel, men da det jo var ens for alle, blev turneringen rigtig spændende alligevel.

I B-rækken lå Finn Poulsen bedst til efter førstedagen, men kunne ikke spille ligeså godt næste dag og rykkede ned. John Christensen spillede suverænt på finaledagen, og tog førstepladsen, Ulla og Karina lå ellers pænt men kunne ikke holde det, hvorimod Torben og Rune og var stabile og tog anden og tredjepladsen. I den bedste række lå Claus Winther og Allan pænt til, men Claus gik ned og Allan spillede bedre, men begge blev overhalet af Per Jensen der rigtig oppede sig på finaledagen og tog tredjepladsen, bedst om lørdagen var Bjørn Kristensen, men han gik lidt ned og måtte nøjes med en samlet anden plads, Benny Sehested der var nr. 2 om lørdagen forbedrede sit spil og blev en fin vinder af turneringen. Det længste drive tog Jan Guldberg sig af og det er jo set før. Nærmest flaget for damerne blev der ikke noget af da ingen ramte den lille green på hul 13. Der blev trukket et pointscore tal og Lily løb med præmien. Det er rigtig spændende med turnering over 2 dage og hul 19 var igen mega-hyggelig som det altid er i vor klub, hvor medlemmerne efter overtagelsen passer endnu bedre på banen og huset end før. En tak til alle de frivillige hænder og endnu en tak til vore sponsorer.

Stig, turneringsleder

Benny Sehested vinder af A-rækken

Bjørn Kristensen nr. 2 i A-rækken

Per Jensen nr. 3 i A-rækken