Hole-in-one

26/7-2023

Årets første hole_in_one denne gang på hul 1, sat af Jan Frederiksen. Tillykke til Jan.

16/10-2022

Så kom der igen en hole-in-one, denne gang fra Torben Pedersen på hul 6. Tillykke til Torben

Ny hole in one      Jette Balle på hul 4

_________________________________________________________________________________________

Mandag 26 Juli lykkedes  det for Hanne  Hyrup Sørensen på hul nr. 4 under Dameaftenen at udføre det perfekte slag og opnå  første Hole in One i 2021 på vores bane.
Her står Hanne stolt og viser Danbolig flaget på hullet.

—————————————————————————————————

Her Onsdag 17/6 lykkedes det Kurt Kristensen at træde ud af “skyggen” og præstere det 3´ie Hole in One på banen i år.

På Hul 4 blev bolden sendt i hullet med et perfekt 9 jerns slag.

Tillykke Kurt og mon ikke Onsdagsherrene har nydt godt af Kurt´s pletskud.

———————————————————————————–

Endnu en Hole in One på banen.

Så lykkedes det endelig efter 12 års medlemskab for Bo Fosgaard at lave et Hole in One på banen lørdag 13/6.

Med en let medvind og et perfekt Pitching wedge sving lykkedes det bolden at finde koppen.

Det var en vild oplevelse at se bolden forsvinde ned i hullet på det 119 meter lange hul 6.

Hole in One på hul 4 igen.

Så lykkedes det igen for en af vore dygtige medlemmer at komme ind i den eksklusive klub af golfspillere der har oplevet at sende sit udslag lige i koppen.

John Poulsen er den første i år til at udføre bedriften på Hul 4. De lokal kendte ved at der sjældent er vidner til at bolden forsvinder ned i hullet på første slag på netop dette hul. Efter John´s eget udsagn så var det et vellykket sving med 7 jernet der resulterede i en Hole in one.

Tillykke John det tog dig kun 10 år før det lykkedes. Og klager over evt skader på green ved fotograferingen rettes til Baneformanden.

——————————————————————————————–