Regionsgolf

Regionsgolf – Gruppe D

28.06.2022

Så blev den sidste hjemmekamp spillet her til aften mod Solrød. Det blev desværre til et 6-5 nederlag. Det gør så at Solrød vinder gruppespillet samlet. Det skal siges at da vi gæstede Solrød blev vi afklapset  11 – 0 . Så i det lys var det en god og spændende kamp her til aften. Tak til Claus Køpke Nielsen, Johnny Steentofte Mikkelsen, Kim Lissau, Pia Lissau og Ulla Kyster Røntved for en god og brav indsats i de kampe i har været med i.

med god golf hilsen Søren Knak.

Holdkaptajn.⛳️⛳️⛳️🏌️🏌️‍♂️🏌️‍♀️

_________________________________________________________________________________________

14.06.2022

Der har her til aften været spillet en kamp i regionsgolf gruppe D mod Smørum. Vi vandt kampen 6-5. Ulla leverede en pragtpræstation da hun lammetævede sin modstander 10-8. Johnny Kaj sikrede os sejren med en delt kamp. Godt gået af alle.

Søren Knak

God fornøjelse