Bestyrelsesmøde 8. august 2021

1. 16/8 – 2021

Referat:

Bestyrelsesmøde afholdt d. 8 august 2021.

Deltagere:     Tom, Gunnar, Bo, Finn, John og Kay. (afbud Jan).

Punkt 1:         Økonomi:

Regnskabsåret er slut.

Økonomien er rimelig, men sårbar. (Hvis der kommer større uforudsete udgifter)

Der vil være tilbud til nye medlemmer, som melder sig ind efter 1/8 – 2021.

Vi er pt.  I alt 309 medlemmer.

Kvinder  66 medlemmer.

Mænd   243 medlemmer.

Der er kommet knap 20 medlemmer i år, men der desværre også mange der er                                                 stoppet.

Da der mangler overblik og registrering af Backskabe, vil der blive oprettet

et skema/regneark over lejere og betalingsstatus.

Det samme gælder for buggies.

Punkt 2:         Shop

Shoppen kører godt, alle yder en flot indsats. Bo har indkøbt handsker.

Udvalget af varer evalueres med henblik på næste sæson.

Klubhuset fremstår rent, tak til rengøringen.

Punkt 3:         Banen

Her bliver der også gjort en stor indsats af mange, så banen altid fremstår

veltrimmet.

Klubben (John) vil prøve at få en DGU konsulent ud, til besigtigelse af banen og

forhåbentlig få gode ideer på forbedring/vedligehold af samme.

Der vil stadig være mange opgaver til mandagsholdet.

Der er sten der skal flyttes, hæk der skal klippes, vedligehold af klubhus, vandløb

der skal renses osv.

Punkt 4:         Turnering

Næste turnering er Auto-shop Holbæk Nissan.

Allan er turneringsleder.

Punkt 5:         Maskinpark:

Maskinparken er tjekket og kører ok.

Ros til mekanikholdet.

Punkt 6.         Sponsore:

Klubben vil kontakte de nuværende sponsore om den fremtidige sponsorstøtte.

Punkt 7:         Forslag til næste generalforsamling.

Bestyrelsen vil fremsætte forslag om ændring af regnskabsperiode, samt                                                                                udmeldningsfrist.

Punkt 8:         Næste møde bliver d. 12 september kl 9 i klubhuset.

Punkt 9:         Evt: Slut

Så blev det tid til lidt golf

Ref.               Kay