Foursome 2020

Mixed Foursome 2022

Hulspils turnering hvor der bliver spillet uden handicap med et dame/herre hold.

Der bliver spillet sådan at herre og dame skiftes til at tee out, hvem der starter vælger holdet, når der er slået ud, skiftes man til at slå, indtil hullet er færdigt.

Der vil maks. blive lavet 3 grupper med 6 hold i hver.

Hvis man som hold ikke kan få fat på et hold, så ringer eller sender man en sms til turneringsleder, når der er ca. en uge til deadline, og kan han heller ikke få fat på holdet, får det hold der har forsøgt at spille 3 point og de andre 0 point.

Send SMS til modstanderholdet, så man har det som dokumentation i tilfælde af tvist, så gem SMS’erne.

Hvis det p.g.a vejrlig eller sygdom ikke er muligt at afvikle matchen, kan man få et par ekstra dage til at spille.

Hvis det bliver tordenvejr imens man spiller, afbryder man spillet og afventer, hvis det ser ud til at blive langvarende, så informer turneringleder på SMS.

Hvis man vinder sin kamp får man 3 point, og spiller man lige får man 1 point pr. hold.

Hvis man ikke får spillet sin kamp i en runde får man 0 point i den runde.

De 3 hold med flest point går videre til finalen om der så er 3 grupper eller 2 grupper.

De 3 hold der spiller finale skal spille lørdag den 17 september og søndag den 18 september alle hold spiller om 1.pladsen 2.pladsen 3.pladsen

Hvis man i finalenerne står lige efter 18 huller, spilles der videre til man har en vinder.

Man kan melde sig til som enkel person og som hold men vis man melder sig til som enkel person, så er det turneringsleder der bestemmer hvem man bliver makker med

Det koster kr. 125 pr. spiller, der skal betales når man tilmelder sig turneringen til Gunnar Espensen på mobilpay eller konvolutter og i postkassen i klubhuset husk at skrive navn og turninge vis man ikke har betalt  til tilmeldingen og der stadig ikke er betalt inden den 9/4 bliver man tagt ude af turningen igen

Turnering er en åben turnering men spiller fra andre klubber skal betale greenfee ude over turneringsfee

det er tilladt at bruge afstandsmåler golfur og kiggert men de må kun kunne måle afstand og det er tilladt at bruge buggy