Den gyldne spån

v/tømremester Kim Bours

Vindere af “Den gyldne spån”

Den 5. juni gennemførtes årets par turnering i Mensalgård Golfklub, og hvilken herlig dag, vejret var perfekt og man skulle huske solcremen. Turneringen sponsoreredes af tømrermester Kim Bours i sammenarbejde med Stark i Nykøbing. Denne gang sendtes 4 ekstra 4-bolde ud og derfor var der lagt en pause ind efter 9 huller. Aldrig har der været så mange i spil, men det gik fint alligevel. Et sjovt indslag gav Johnny Kaj og Anders, idet de var iført rigtig fint klassisk dress, hvilket de vandt præmie på. Der var rigtig fine scores i år og på fjerde pladsen lige uden for præmierækken lå Jeanette og Gary, som kun havde 19 tildelte slag samlet, alligevel blev det til 43 point, rigtig godt gået. De vandt dog begge det længste drive for henholdsvis damer og herrer. På tredje plads kom Bjarne Olsen og Leif Olsen med 44 point. På andenpladsen blev det Per rørmose og Rune Balle med 44 point og de glade vindere blev Ulla Røntved og John Kristensen med hele 47 point. De fine præmier blev uddelt af søde Marian Bours som selv vandt nærmest flaget på hul 6. Nærmest flaget på hul 10 for herrer blev vundet af Arly Nielsen. En rigtig god dag i højt humør og endnu en tak til sponsorerne Kim Bours og Stark.

Næste turnering er 19. juni hvor det er Pink Cup der støtter Kræftens Bekæmpelses kamp mod brystkræft, mød op som spiller, caddie eller tilskuer.

Læg lige mærke til de to stilfulde herrer i front

Stig Andersen Turneringsleder.

1. plads til John og Ulla, Ulla var desværre arbejdsramt

2. plads til Per og Rune