GM masters

I Mensalgård Golfklub var det den 21. august tid til den årlige GM-masters turnering, som kører på 4. år, og som bliver sponsoreret af vores baneejere Bjert Invest og Mandarin Invest. Vejret var perfekt ikke for varmt, en svag vind og ingen regn. Der skulle derfor være mulighed for golf af høj kvalitet. Det var dog kun vinderen af bedste række der spillede bedre end sit handicap, hvilket nok skyldes, at vi er så langt henne i sæsonen har fået handicaps på plads. Der blev spillet med gunstart, hvor alle er færdige samtidig, hvilket gør at vi kan spise og hygge samlet. Nærmest flaget på hul 6 kom Kim Bours, længste drive for herrer lavede Jens Schlichting. Vinder af række B blev Jette balle, som spiller rigtig stabilt og også vandt længste drive, godt gået. Nr. 2 blev Jesper S. Hansen, nr. 3 blev John Christensen og nr. 4 blev Susanne Larsen. I bedste række vandt Benny (bager) Sehested med så flot spil, at det i forvejen fine handicap blev sænket en bid, til lykke med det. Nr. 2 blev Bjørn Kristensen som også spillede til sit handicap, rigtig nydeligt. Nr. 3 blev formand Per Jensen og nr. 4 blev Helgi Petersen. Da vi havde spist blev de fine præmier delt ud af sponsor Golf Managements repræsentant, søde Tuula Uldahl som sagde tak for en hyggelig dag, og som roste klubben for den usædvanligt gode stemning, man altid oplever.

Nr. 1 i A-rækken Benny Sehested

Nr. 1 i B-rækken Jette Balle