Nye golfere?

Er golf noget for mig?

Måske har du allerede besluttet dig – så er det bare at udfylde blanketten og maile den til Jan. Så sørger han for at du bliver indmeldt i golfklubben. Se info og priser længere nede.

Er du i tvivl? Så læs videre:

“Det er dyrt – snobbet – åndsvagt tøj”

Ja, der er mange meget forkerte fordomme om Golf. I Mensalgård Golfklub har du alle tiders mulighed for at starte i dit eget tempo. Og finder du ud af at du vil være medlem finder du et af Danmarks billigste medlemskaber hos os. Din tøjsmag blander vi os ikke i – men man skal dog klæde sig “tækkeligt” – nogle er jo nemmere at distrahere end andre. Medlemmerne hos os er ganske almindelige mennesker fra alle mulige samfundslag, så du kan altid finde nogen du er på bølgelængde med – og nye medlemmer siger vi er gode til at tage imod – du er altid velkommen hos os, det gode kammeratskab og hyggen er i højsædet.

Hvordan hvis jeg bare vil prøve:

Klik ind på Pay & Play banen – her finder du priser på greenfee (det du skal betale for at spille en dag) og på leje af udstyr – du behøver altså ikke bruge en formue før du ved om det er noget for dig.

OK – jeg er blevet ramt – koster det en formue?

Ikke hos os! Faktisk har vi et af Danmarks billigste medlemskaber – vi har ikke noget sekretariat eller ansatte i klubben – alt foregår ved frivilligt arbejde. Dermed kan vi holde kontingentet nede.

Medlemskategorier og priser

Fuldtidsmedlem 2.700,- kr. Med ret til 1 gæst pr. dag til 100,- kr

Langdistancemedlem 1.400,- kr. (Fuldtidsmedlem af anden klub mindst 30 km fra vores)

Hverdagsmedlem 1.400,- kr. (giver 100,- kr i weekend)

Greenfeemedlem  800,- kr. med nedsat greenfee (100,- kr alle dage).

Juniormedlem 500,- kr.

Passivmedlem 4oo,- kr.

Greenfee priser

9-huls banen

Hverdage 150,- kr

Lørdag-Søndage og Helligdage 200,- kr

Børn under 16 år er halv pris

Par 3 banen

Hele sæsonen

Voksne  80,- kr

Børn

Børn  40,- kr

Klik på menu “Indmeldelsesblanket” for indmeldelse.

Medlemskabet – hvad dækker det så?

Medlemskab kan opsiges til udgangen af et kalenderår. Indskud tilbagebetales ikke.

Efter indmeldelse skal du gennemgå både en teoretisk og praktisk prøve, før DGU-kort udleveres. På DGU´s hjemmesiden kan den teoretiske prøve tages og klubben vil ved Gunnar Espensen afholde teori undervisning. Den praktiske prøve afholdes i klubben med rutinerede medlemmer.

Der gøres opmærksom på at der stadig vil komme Pay & Play spillere på banen. Klubbens medlemmer har ikke særrettigheder, men spiller på lige vilkår med Pay & Play spillerne.

Spillere med godkendt DGU greenfree card (Langbanekort) kan uden videre få DGU kort ved indmeldelse – der er dog leveringstid fra DGU.

Velkommen – vi glæder os til at se dig!