Pink cup

Vindere af Pink Cup den 19.juni 2011

Søndag den 19. juni afholdt man igen i år på Mensalgård Golfklub en afdeling af PINK CUP som er en landsdækkende begivenhed med golf for kvinder hvor overskuddet går til kræftens bekæmpelse til forskning i brystkræft. En række sponsorer støttede ligeledes det gode formål bl.a. gav Rewidan Revision/ ved Henrik Wilson morgenkaffen, Højby bageren brødet og Superbrugsen i Højby smør,ost og pålæg hertil. Mensalgaard Golfklub sponsorerede frugt/drikkelse, præmier m.m.

28 morgenfriske piger var på banen ligesom herrene stillede op som caddies 21 i alt. Der ud over det spændende job med at hjælpe og ”vejlede” pigerne bidrog til det samlede overskud  ved at betale samme greenfee som pigerne. Flot gået drenge.

Der blev solgt diverse ting sendt fra Kræftens bekæmpelse-afholdt lotteri.

En tak skal lyde til Gitte for hjælpen hele dagen (Gitte er skadet og kan p.t. ikke selv spille med). Den største indsats har Lily Balle, som de foregående år stået for, en stor tak til hende.

Turneringen blev afviklet med stort humør og nogle af pigerne var klædt i pink farver fra yderst til inderst så vidt vi ved. Der blev spillet i to rækker i A rækken vandt Helle Jensen, nr. 2 Jeanette Espensen og nr. 3 Birthe Simoni. I B rækken vandt Elsebeth Andersen nr. 2 Judith Sabinsky og nr. 3 Susanne Larsen. Der var også præmier for længst drive som Jette Balle vandt og nærmest flaget på hul 13 kom Inge Boe. Overskuddet blev omtrent som sidste år ca. 16.000, – Flot resultat i vor lille klub.

“The pink twins” Ulla Røntved og Mariann Lund Bours.

De flotte dress udløste en lilla æske chokolade.

Helle Jensen nr. 1 i A-rækken

Jeanette Espensen nr. 2 i A-rækken

Birte Simoni nr. 3 i A-rækken

Elsebeth Andersen nr. 1 i B-rækken