Rejseholdet/brundtland

Rejseholdet havde en rigtig god tur til Brundtland Golfbane fra fredag 4/7 til søndag 6/7.

Vi tog afsted i to minibusser om formiddagen den 4. og var ved hotellet (der ligger i forbindelse med golfbanen) om eftermiddagen. Efter indkvarteringen var den nogle der kørte til Tyskland for at proviantere, mens andre hyggede sig på terassen.

Aftensmaden blev serveret ved 19.30 tiden og efter spisningen blev der hygget på terassen hvor der var levende musik og mange fik danset til sent om aftenen.

Lørdag morgen gik vi så 18 huller i det bedste golfvejr man kan tænke sig. Og derefter  blev der hygget på terassen igen. Aftensmaden blev indtaget ved 19.00 tiden og bestod af en 3 retters menu.

Søndag morgen gik vi så 18 huller igen i rigtig godt vejr.

Efter hygge på terassen gik turen hjemad ved 15. tiden.

Der holdes hvil på Fyn Udsigt over golfbanen Udsigt over Driving range

Bjarne serverer drinks Der blev taget nogle gode billeder Kim måtte danse med to ad gangen
Udsigt fra terassen Himlen ser truende ud