rewidan master 2012

Rewidan master 2012

Den 5.august blev “Rewidan Master” afviklet.

Det var en lang dag der forløb godt, på trods af en våd start og lidt torden senere på dagen.

Der blev spillet i to rækker som sædvanligt men her spillede a-rækken om eftermiddagen og b-rækken om formiddagen.

Linda Herseth og Susanne Anthony blev vindere af henholdsvis A-rækken og B-rækken, begge med 36 point.

Andenpladserne gik til Michael Trinskjær og Tom Mortensen med hhv. 36 og 35 point.

Og tredje blev hhv. Hother Bunch med 34 point og Leif Olsen med 35.

Længste drive i A-rækken – damer gik til Jeanette Espensen. Længste drive herrer og nærmest hullet blev Carsten Flyvholm og Finn Poulsen.

I B-rækken løb Annette Larsen og Leif Olsen med længste drive og Leif Olsen var også nærmest hullet ved hul 6.

Rewidan master er stadig under redigering, så der kommer flere billeder.

Vinder af A-rækken Linda Herseth                                                   Vinder af B-rækken Susanne Anthony

Anden plads i A-rækken gik til Michael Trinskjær                               Andenplads i B-rækken Tom Mortensen

Og tredjepladsen i A-rækken gik til Hother Bunch                             Og i B-rækken blev det Leif Olsen

Jeanette Espensen havde damernes længste drive i a-rækken          og Anette Larsen i b-rækken